TABATA / POWER PUMP - rewelacyjny trening modelujący sylwetkę i wzmacniający mięśnie całego ciała, a także poprawiający kondycję i ogólną sprawność. Zajęcia ogólnorozwojowe prowadzone na zasadzie treningu interwałowego, który zawiera ćwiczenia funkcjonalne oraz siłowe wykonywane przy obciążeniu własnego ciała bądź z wykorzystaniem sztang i obciążeń oraz trening cardio w formie różnorodnych kombinacji dynamicznych ćwiczeń aerobowych. Trening zapewnia doskonałe rezultaty
w postaci przyśpieszenia procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji, wzrostu siły
i wytrzymałości mięśniowej.

Zajęcia przeznaczone dla Pań i Panów na każdym poziomie zaawansowania.

TBC (Total Body Condition
)

35 min. spalania tkanki tłuszczowej + 25 min dynamicznego wzmacniania ciała
Dynamiczne, ogólnorozwojowe zajęcia poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe, a także doskonale modelujące i ujędrniające całe ciało. Podczas zajęć wykonywane są dynamiczne ćwiczenia w połączeniu z treningiem wzmacniającym mięśnie wszystkich partii ciała. Trening o dużej efektywności spalania tkanki tłuszczowej i modelowania sylwetki, a także przyśpieszający przemianę materii. TBC to same korzyści – pozwala wyrzeźbić nasze ciało, podkreślić każdy mięsień, a także reguluje metabolizm i przyśpiesza krążenie, dzięki czemu nasza skóra staje się jędrniejsza i ładniejsza.
Zajęcia przeznaczone dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

* zajęcia uzupełnione o elementy aeroboxu

STEP & SHAPE
znakomita choreografia na stepie +  wzmacnianie mięśni dolnych partii ciała
Zajęcia ogólnorozwojowe poprawiające kondycję fizyczną, wzmacniające dolne partie mięśniowe oraz wyszczuplające sylwetkę. Doskonałe połączenie treningu aerobowego w formie nieskomplikowanego układu choreograficznego wykonywanego na stepie z dynamicznym treningiem wzmacniającym  mięśnie. Celem treningu jest redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa  koordynacji  i pamięci ruchowej, poprawa ogólnej wydolności organizmu a także modelowanie sylwetki i wzmocnienie mięśni,
w szczególności mięśni nóg i pośladków.
Zajęcia przeznaczone dla osób na średnim poziomie zaawansowania oraz zaawansowanych.


AEROBOX & SHAPE
35 min. choreografii z elementami kickboxingu + 25 min. treningu modelującego całe ciało
Doskonały sposób na walkę ze stresem, napięciem i zmęczeniem. Siła, moc, dynamika, nadzwyczajna intensywność w połączeniu z technikami boksu i kickboxingu. Podczas zajęć wykonywane są nieskomplikowane układy choreograficzne bazujące na technikach sztuk walki połączone
z kickboxerskim treningiem wzmacniającym mięśnie dolnych i górnych partii ciała.
To intensywny trening całego ciała, który poprawia kondycję i koordynację ruchów, a także bardzo szybko ujędrnia ciało i wysmukla sylwetkę. Praca rąk świetnie kształtuje mięśnie tułowia, ramion
i obręczy barkowej, kopnięcia natomiast angażują mięśnie brzucha, nóg i pośladków. Duża liczba ciosów, kopnięć i podskoków oraz ciągłe napięcie mięśni zapewniają wysoki wydatek energetyczny oraz spalanie tkanki tłuszczowej.
Zajęcia przeznaczone dla osób zaawansowanych.

SPEEDBALL
To nowoczesny trening fitness łączący dużą dawkę energii i zabawy prowadzony z wykorzystaniem piłek lekarskich. Zajęcia obejmują płynne układy prostych ćwiczeń bazujących na zasadach kondycyjnego
i funkcjonalnego treningu sportowego, tradycyjnego treningu z piłką lekarską oraz technik sportów walki, przy ograniczonej do minimum choreografii. Ćwiczenia połączone w logiczne sekwencje
i wykonywane we wszystkich płaszczyznach ruchu w rytm energetycznej muzyki angażują nie tylko ciało, ale pobudzają także umysł. Celem zajęć jest poprawa kondycji oraz wytrzymałości siłowej, przy równoczesnym usprawnieniu i wzmocnieniu całego ciała. Ważną rolę w treningu odgrywa stabilizacja oraz wzmocnienie centrum ciała.
Zajęcia przeznaczone są zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, na każdym poziomie zaawansowania.